ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.
Συλλόγου «ο Μακρυγιάννης» - http://arpamakrygianni.blogspot.gr/
2023_1_9
Υπερασπίζουμε τις/ους νέες/ους συναδέλφους/ισσες στη μονιμοποίησή τους, δεν επιτρέπουμε την ομηρία τους από το ΥΠΑΙΘ
Υπερασπίζουμε τον αγώνα μας για να μην περάσει η ατομική αξιολόγηση!
Πανεκπαιδευτική κινητοποίηση Παρασκευή 13/1 ΥΠΑΙΘ
Στάση εργασίας (3 τελευταίες ώρες του πρωϊνού – 3 πρώτες του απογευματινού)
Σε ομηρία κρατά η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση της ΝΔ τις/τους νεοδιόριστες/ους με την απειλή της αξιολόγησης. Ενώ έπρεπε να έχουν μονιμοποιηθεί από τις 18 Αυγούστου, το ΥΠΑΙΘ, με προφορικές εντολές και στη βάση του ν.4589/2019 του ΣΥΡΙΖΑ, έδωσε οδηγία στις ΔΙΠΕ να παγώσουν τις αποφάσεις μονιμοποίησης θέτοντας ως προϋπόθεση την εφαρμογή τής ατομικής αξιολόγησης. Και σα να μην έφτανε αυτό, κάλεσε τις ΔΙΠΕ, που κάτω από την πίεση του εκπαιδευτικού κινήματος προχώρησαν στη νόμιμη διαδικασία μονιμοποίησης των συναδέλφων/ισσών, να
ακυρώσουν τις σχετικές διαπιστωτικές πράξεις και να μετατρέψουν τις/ους μόνιμες/ους συναδέλφους/ισσες σε δόκιμους.
Από τη μια το ΥΠΑΙΘ επικαλείται για την καθυστέρηση των μονιμοποιήσεων την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης, κάτι που δεν προβλέπεται, και από την άλλη παρακάμπτει τις διατάξεις του νόμου για μονιμοποίηση στη διετία!
Δηλώνουμε με σαφήνεια ότι δε θα περάσει ο εκβιασμός! Οι συνάδελφοι/ισσες μας δεν χρειάζεται να αποδείξουν τίποτα για να μονιμοποιηθούν. Πέρασαν από σαράντα κύματα υπηρετώντας χρόνια το δημόσιο σχολείο σε νησιά, απρόσιτες και ορεινές περιοχές, αγωνίστηκαν με σθένος και συγκρούστηκαν με την προηγούμενη κυβέρνηση για το προσοντολόγιο.
Με αυτούς τους αγώνες κατακτήθηκαν οι διορισμοί τους. Δεν τους χαρίστηκαν από καμία κυβέρνηση.
Το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση επιχειρούν:
· Να καταστήσουν όμηρους τους νεοδιόριστους συναδέλφους και να τους εκβιάσουν να αποδεχτούν την ατομική αξιολόγηση για να μονιμοποιηθούν.
· Να επιβάλλουν τον επιθεωρητισμό ενός στρατού από αξιολογητές προκειμένου να αποφανθούν εάν οι συναδελφοι/ισσες θα μονιμοποιηθούν ή θα παραμείνουν δόκιμοι/ες.
· Να ορθώσουν ένα ακόμα εμπόδιο στην ατελείωτη διαδρομή προς τη μονιμοποίηση, το οποίο, με μεροληπτικές και υποκειμενικές διαδικασίες, θα μπορεί και να απορρίπτει τη μονιμοποίηση ενός μέρους συναδέλφων και θα θέτει υπό αμφισβήτηση τη μονιμότητα στο δημόσιο γενικότερα.
· Να ξεπεράσουν με αυτόν τον τρόπο τη σθεναρή αντίσταση και τον αγώνα διαρκείας που δίνει το εκπαιδευτικό κίνημα ενάντια στην αξιολόγηση.
Και στο βάθος: γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ.
Η κινητοποίηση της Παρασκευής μας αφορά όλες και όλους. Είναι κρίσιμο αγωνιστικό επεισόδιο του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση, αλλά και του αγώνα για σταθερή και μόνιμη εργασία. Πολύ περισσότερο που η κυβέρνηση έχει εξαγγείλει νέο νομοσχέδιο με θέμα «Νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών», παραπέμποντας στην εισαγωγή γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, πιθανόν σε ένα μεικτό σύστημα όπου θα συνυπολογίζονται και τα προσόντα, απαξιώνοντας πλήρως τα επαγγελματικά δικαιώματα του πτυχίου, και προσθέτοντας στο αέναο κυνήγι προσόντων έναν ακόμα φραγμό ανταγωνισμού, διαλογής και απόρριψης. Όλοι/ες όσοι/ες εργάζονται θα πρέπει να αποδεικνύουν αδιάκοπα την καταλληλότητα και την εργασιακή τους “επάρκεια”, ανταγωνιζόμενοι/ες ο ένας την άλλη.
Η κυβέρνηση της ΝΔ και το ΥΠΑΙΘ με την πολιτική της στο ζήτημα των μονιμοποιήσεων αποκαλύπτει καθαρά τις προθέσεις της συμπληρώνοντας το παζλ που ξεκίνησε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με το προσοντολόγιο. Επιδιώκει την απόλυτη αποσταθεροποίηση των εργασιακών σχέσεων και την επιβολή της ελαστικής εργασίας. Και όλα αυτά ώστε ο/η εκπαιδευτικός να υποταχτεί στο σχολείο της αγοράς, του ανταγωνισμού, της κατηγοριοποίησης, της άμεσης και έμμεσης ιδιωτικοποίησης, του αυταρχισμού-διοικητισμού και της αντιδημοκρατικής λειτουργίας, του όποιου δημόσιου και δωρεάν χαρακτήρα έχει απομείνει.
Στην εποχή των τεράτων, μόνη αντιπολίτευση είναι οι αγώνες μας!
Δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να υπερασπίσουμε το δικαίωμα των νεοδιόριστων στην ακώλυτη μονιμοποίησή τους και να μπλοκάρουμε για μια ακόμα φορά την αξιολόγηση.
Απαιτούμε:
· Άμεση ακώλυτη μονιμοποίηση των 4.500 εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής και όλων των νεοδιόριστων του 2020, 2021, 2022.
· Καμία σύνδεση των διαδικασιών μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση.
· Να καταργηθεί η δόκιμη περίοδος. Ο/Η εκπαιδευτικός να θεωρείται μόνιμος/η με όλα τα αντίστοιχα δικαιώματα με τον διορισμό του.
· Επιμόρφωση με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα και απαλλαγμένη από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, οργανωμένη από τα πανεπιστήμια.
· Κατάργηση των ν.4692 και 4823 της αξιολόγησης, της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων, της απαξίωσης και διάλυσης του δημοσίου χαρακτήρα του Σχολείου.
· Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής εργασίας στο δημόσιο σχολείο.
· Κατάργηση του νόμου 4589/19 (προσοντολόγιο). Όχι στον γραπτό ΑΣΕΠ, συνέντευξη και κάθε είδους φίλτρου για το δικαίωμα στην εργασία.
· Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΩΡΑ, για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Καμία απόλυση αναπληρωτή/τριας.
· Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.
· Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες σε όλα τα σχολεία.
· Νέες θέσεις εργασίας με μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, μείωση του ορίου συνταξιοδότησης, μείωση του ωραρίου εργασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.