Editorial
Σχόλια – Ανασκόπηση
Η αθέατη πλευρά της αίθουσας, του Χρήστου Κυργιάκη
Αφιέρωμα – Ριζοσπαστική Σκέψη και Εκπαίδευση II
-Μια κριτική προσέγγιση των κοινωνικο-πολιτικών και παιδαγωγικών ιδεών του John Dewey με αφετηρία τις θέσεις της απελευθερωτικής κριτικής παιδαγωγικής, του Γιώργου Γρόλλιου
-Ο Paulo Freire και η Απελευθερωτική Αγωγή, του Τάσου Λιάμπα
-Δημοκρατική Δημιουργικότητα, του Ken Jones
-Για μια υλιστική προσέγγιση της εκπαίδευσης, του Χρήστου Ρέππα
-Το εκπαιδευτικό έργο στην κεφαλαιοκρατική «κοινωνία της γνώσης», του Περικλή Παυλίδη
Εκπαιδευτικό κίνημα
-Η μάχη κατά του εθνικισμού και του νεοφασισμού στα σχολεία, της Γιώτας Ιωαννίδου
Εκπαίδευση
-Για το προσοντολόγιο, του Γιώργου Καλημερίδη
-Τα Μαθηματικά δεν είναι για λίγους, των Στέλιου Μαρίνη, Μάκη Μαυρέλη & Γιάννη Σιούλα
-Κριτικός Γραμματισμός τα Μέσα: Διερευνώντας την προσφυγιά, των Βάνας Βουρτσάκη, Βάσως Καυκιά & Μαρίας Χατζηθεοδωρίδου
-Ο Διονύσιος Σολωμός ως μεταφραστής του εαυτού του, της Όλγας-Αικατερίνης Τσιλιμπάρη
Εργασία
-Ο θεσμός των ΚΔΑΠ: πώς λειτουργούν και τα καινούρια δεδομένα που εισάγουν στην εκπαίδευση, εργαζόμενης σε ΚΔΑΠ
Διεθνή
-Τι έχουν να χωρίζουν οι μαθητές και οι νέοι των Βαλκανίων;, του Γιώργου Μιχαηλίδη
-«Κίτρινα γιλέκα» και εκπαιδευτικό κίνημα στη Γαλλία, της Λίτσας Φρυδά
Κοινωνία
-Σχολείο και πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας: Πυλώνες ενός συστήματος πρόληψης της παιδικής κακοποίησης – παραμέλησης, συνέντευξη του Γιώργου Νικολαΐδη στη Λίτσα Φρυδά
Πολιτισμός
-Αναπαραστάσεις και αλληγορίες της εκπαίδευσης στον κινηματογράφο του Jean-Claude Brisseau, του Μιχάλη Αγραφιώτη
-Η τέχνη του κινηματογράφου, ο καπιταλισμός και η εκπαίδευση, συνέντευξη του σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά στην Αλίκη Λασπίδου
Βιβλιοπαρουσίαση, της Μάγιας Σταυροπούλου
Η αθέατη πλευρά της αίθουσας, του Χρήστου Κυργιάκη
Αφιέρωμα – Ριζοσπαστική Σκέψη και Εκπαίδευση II
-Μια κριτική προσέγγιση των κοινωνικο-πολιτικών και παιδαγωγικών ιδεών του John Dewey με αφετηρία τις θέσεις της απελευθερωτικής κριτικής παιδαγωγικής, του Γιώργου Γρόλλιου
-Ο Paulo Freire και η Απελευθερωτική Αγωγή, του Τάσου Λιάμπα
-Δημοκρατική Δημιουργικότητα, του Ken Jones
-Για μια υλιστική προσέγγιση της εκπαίδευσης, του Χρήστου Ρέππα
-Το εκπαιδευτικό έργο στην κεφαλαιοκρατική «κοινωνία της γνώσης», του Περικλή Παυλίδη
Εκπαιδευτικό κίνημα
-Η μάχη κατά του εθνικισμού και του νεοφασισμού στα σχολεία, της Γιώτας Ιωαννίδου
Εκπαίδευση
-Για το προσοντολόγιο, του Γιώργου Καλημερίδη
-Τα Μαθηματικά δεν είναι για λίγους, των Στέλιου Μαρίνη, Μάκη Μαυρέλη & Γιάννη Σιούλα
-Κριτικός Γραμματισμός τα Μέσα: Διερευνώντας την προσφυγιά, των Βάνας Βουρτσάκη, Βάσως Καυκιά & Μαρίας Χατζηθεοδωρίδου
-Ο Διονύσιος Σολωμός ως μεταφραστής του εαυτού του, της Όλγας-Αικατερίνης Τσιλιμπάρη
Εργασία
-Ο θεσμός των ΚΔΑΠ: πώς λειτουργούν και τα καινούρια δεδομένα που εισάγουν στην εκπαίδευση, εργαζόμενης σε ΚΔΑΠ
Διεθνή
-Τι έχουν να χωρίζουν οι μαθητές και οι νέοι των Βαλκανίων;, του Γιώργου Μιχαηλίδη
-«Κίτρινα γιλέκα» και εκπαιδευτικό κίνημα στη Γαλλία, της Λίτσας Φρυδά
Κοινωνία
-Σχολείο και πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας: Πυλώνες ενός συστήματος πρόληψης της παιδικής κακοποίησης – παραμέλησης, συνέντευξη του Γιώργου Νικολαΐδη στη Λίτσα Φρυδά
Πολιτισμός
-Αναπαραστάσεις και αλληγορίες της εκπαίδευσης στον κινηματογράφο του Jean-Claude Brisseau, του Μιχάλη Αγραφιώτη
-Η τέχνη του κινηματογράφου, ο καπιταλισμός και η εκπαίδευση, συνέντευξη του σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά στην Αλίκη Λασπίδου
Βιβλιοπαρουσίαση, της Μάγιας Σταυροπούλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.