Χρήστος Κάτσικας
Νέο τραγελαφικό επεισόδιο στην παρωδία της ατομικής αξιολόγησης αποκαλύπτει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου: οι σχολικοί σύμβουλοι εκπαίδευσης που καλούνται να «αξιολογήσουν» τους δασκάλους δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής διοικητικών πράξεων. ● Σαν τους κλέφτες -ακόμα και υποδυόμενοι τους γονείς- μπαίνουν στα σχολεία.
Απίστευτο και όμως αληθινό. Το αποκαλύπτει σε ανακοίνωσή του ο δραστήριος Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου. Σχολικοί σύμβουλοι «φαντάσματα» καλούνται να αξιολογήσουν εκπαιδευτικούς παρότι δεν μπορούν ούτε καν να
υπογράψουν τα έγγραφα που αποστέλλουν στις σχολικές μονάδες!Το κωμικοτραγικό αυτό στοιχείο, που καταδεικνύει και την προχειρότητα της κυβέρνησης, προέκυψε ύστερα από συνάντηση του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου με τις/τους σχολικούς συμβούλους εκπαίδευσης των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων της Β' Διεύθυνσης Π.Ε. Αθήνας στην έδρα του 2ου Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Αθηνών.
Όπως αναφέρει ο Σύλλογος, σε ερώτηση προς τις/τους σχολικούς συμβούλους γιατί τα έγγραφα που αποστέλλουν στις σχολικές μονάδες δεν τα υπογράφουν οι ίδιοι έλαβαν την εξής τραγελαφική απάντηση: Επειδή δεν πρόλαβε το υπουργείο Παιδείας να εκδώσει τη διαπιστωτική πράξη κατάργησης των Περιφερειακών Κέντρων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) ώστε να συσταθούν οι νέες διοικητικές δομές που αφορούν τις/τους σχολικούς συμβούλους ώστε να έχουν δικαίωμα υπογραφής εγγράφων οι ίδιοι και η διαπιστωτική πράξη αυτή λόγω προεκλογικής περιόδου αναμένεται να εκδοθεί μετά το τέλος των βουλευτικών εκλογών και τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, προς το παρόν υφίσταται ακόμα το 2ο ΠΕΚΕΣ ως υπηρεσία και όποιο έγγραφο θέλουν να στείλουν οι σχολικοί σύμβουλοι στα σχολεία το στέλνουν με την υπογραφή του διευθυντή Εκπαίδευσης Π.Ε. Β' Αθήνας μέχρι να αποκατασταθεί η διοικητική αυτή δυσλειτουργία.
Δηλαδή, με άλλα λόγια, οι σχολικοί σύμβουλοι εκπαίδευσης αυτή τη στιγμή δεν υφίστανται διοικητικά αφού δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής διοικητικών πράξεων. Παρ' όλα αυτά όμως καλούνται να «αξιολογήσουν» τις/τους εκπαιδευτικούς! Μιλάμε για αξιολογητές «φαντάσματα»! Ετσι έχουμε νέα επεισόδια στην παρωδία της ατομικής αξιολόγησης που έχει ξεκινήσει: Άλλοι σαν τους κλέφτες εν κρυπτώ προετοιμάζουν συναντήσεις προσυνεννόησης, τηλεφωνούν απογεύματα και Κυριακές, καλούν τάχα για γνωριμία τους εκπαιδευτικούς και όχι για αξιολόγηση, δίνουν ραντεβού έξω από το σχολείο σε καφετέριες, εκτός νόμου και εκτός νομού, σε ακατάλληλες ώρες (ακόμα και 11 το βράδυ!). Άλλοι παριστάνουν τους γονείς για να μπουν στα σχολεία, άλλοι προσπαθούν να κλείσουν «ραντεβού» νύχτα σαν να ήταν ζευγαράκια με τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, άλλοι τούς απειλούν ευθέως αγνοώντας την απεργία-αποχή στην οποία οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν...
Άλλοι κινούνται εν κρυπτώ από τους συλλόγους διδασκόντων, από τα θεσμικά συνδικαλιστικά όργανα, από τους διδάσκοντες της ειδικότητάς τους. Άλλοι έρχονται στα σχολεία από τα άγρια χαράματα προκειμένου να αποφύγουν τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών που συντάσσονται με την κατά συντριπτική πλειοψηφία εκφρασμένη θέση του κλάδου τους ενάντια στην κίβδηλη, αντιεπιστημονική και αντιεκπαιδευτική «αξιολόγηση». Παράλληλα, σύμβουλοι Γενικής «αξιολογούν» καθηγητές Ειδικής Αγωγής ή άλλων ειδικοτήτων από τη δική τους. Και όλο αυτό ονομάζεται «αξιολόγηση με σκοπό τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου»!
Με μια παράγραφο λίγων λέξεων στην τροπολογία που κατέθεσε πριν από λίγες εβδομάδες στο νομοσχέδιο για τη βία στα σχολεία, η κ. Κεραμέως μετέτρεψε τους σύμβουλους εκπαίδευσης σε... περιφερόμενους αξιολογητές. Από νομό σε νομό…
Τα παραπάνω περιστατικά αποδεικνύουν περίτρανα, πέραν πάσης αμφιβολίας, τι εστί αξιολόγηση και ποιοι κλήθηκαν να τη φέρουν εις πέρας. Αδιανόητα εξευτελιστικές καταστάσεις.
Πηγή: https://www.efsyn.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.