Τρίτη 9 Ιουλίου 2024

ΚΟΙΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ Π.Ε. & Δ.Ε. για απειλητικό έγγραφο ΥΠΑΙΘΑ - Νικολόπουλου για αξιολόγηση


  

Ως εδώ! Κάτω τα χέρια σας από τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς!

Το δικαίωμα στην απεργία δεν τιμωρείται, δεν «παύεται», δεν «αντικαθίσταται»!

Στις απειλές και στις παράνομες ενέργειες απαντάμε μαχητικά με συνέχιση της Απεργίας Αποχής!

Τώρα οι ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ και οι ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ να αναλάβουν αγωνιστικές πρωτοβουλίες σε κάθε κατεύθυνση για την υπεράσπιση των συναδέλφων/ισσών

Πέμπτη 11/7 στις 11πμ στην Περ/κή Δ/νση Εκπ/σης Αττικής

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Το ΥΠΑΙΘΑ μέσω του  διοικητικού μηχανισμού επιλέγει το καλοκαιρινό

κλείσιμο των σχολείων  για να εντείνει την επίθεση στους εκπαιδευτικούς.

Βασιλικότερος του βασιλέως κι ενώ δεν πρόλαβε να αναλάβει τα νέα του καθήκοντά του ο  περιφερειακός Δ/ντής Εκπαίδευσης Αττικής Αθανάσιος  Νικολόπουλος, απέστειλε απειλητικό έγγραφο, καθ΄ υποδείξεως της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ,  που παραπέμπει στις κυρώσεις του άρθρου 56 του 4823/21 για «όσους δεν συνέπραξαν στην αξιολόγηση»!! 

Συγκεκριμένα ζητά να καταχωρηθούν στην πλατφόρμα τα μονομερή πρακτικά για όσους δεν αξιολογήθηκαν, και εγκαλεί  τα στελέχη (διευθυντές προϊστάμενες σχ. μονάδων) που αρνήθηκαν να λάβουν μέρος στην διαδικασία αξιολόγησης ή την «παρεμπόδισαν» με όποιο τρόπο! 

Στη ΔΙΠΕ Αργολίδας αρχές Ιούνη ο Δ/ντης Εκπαίδευσης  αντικατέστησε νεοδιόριστη συναδέλφισσα προϊσταμένη εφαρμόζοντας την εγκύκλιο του γενικού γραμματέα του υπουργείου Παιδείας, επειδή δήθεν «παρακώλυε και αρνούνταν την αξιολόγηση». Πράξη εκδικητική κι απολύτως παράνομη, καθώς η συναδέλφισσα συμμετείχε στις συλλογικές αποφάσεις της  ΔΟΕ στην απεργία-αποχή που είναι σε πλήρη ισχύ και απολύτως νόμιμη. 

Στην ίδια κατεύθυνση κινείται η Δ/ντρια Β΄ Βάθμιας Αχαΐας που καλεί 2 απεργούς διευθυντές στο Συμβούλιο επιλογής να απολογηθούν και απειλούνται με  παύση επειδή-συμμετέχοντας στην προκηρυγμένη απεργία/αποχή και από την ΟΛΜΕ και την τοπική ΕΛΜΕ δεν προχώρησαν σε αξιολόγηση καθηγητών. 

Στο Υπουργείο  είδαν ότι μετά την ανακοίνωση της εγκυκλίου Κατσαρού και παρ' όλο το «άδειασμα» από τις ομοσπονδίες ΔΟΕ-ΟΛΜΕ, και τις απειλές, η αποφασιστική μαζική αντίδραση του κόσμου της εκπαίδευσης την πέταξε στο καλάθι των αχρήστων και δεν κατάφεραν να σπάσουν το μέτωπο του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση.  Έτσι, επιστρατεύουν τα στελέχη εκείνα που αποδεδειγμένα και κατ' επανάληψη αυθαιρετούν (περιφερειακούς δ/ντές και δ/ντές εκπαίδευσης) για να λειτουργήσουν ως «λαγοί» και να δώσουν το σήμα της επίθεσης και εφαρμογής της εγκυκλίου Κατσαρού. Ερμηνεύουν δικαστικές αποφάσεις και κινούνται στα όρια κατάχρησης  των θέσεων εξουσίας.

Ο στόχος τους είναι ξεκάθαρος: Να παρεμποδιστεί η συνδικαλιστική δράση και εκβιαστικά οι εκπαιδευτικοί να συρθούν στην  αξιολόγηση, που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, στην ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση του δωρεάν δημόσιου σχολείου. Το υπουργείο γνωρίζει ότι η συμμετοχή στην απεργία είναι δικαίωμα που οι αγώνες των εργαζομένων κατοχύρωσαν στο σύνταγμα,  και θα πρέπει να προστατεύεται.

3 χρόνια τώρα δεν κατάφεραν να διασπάσουν την αγωνιστικότητα και μαχητικότητα των εκπαιδευτικών,  αλλά αντίθετα την ενίσχυσαν. Το αποδεικνύουν οι ιστορικές μαζικές συνελεύσεις  των ΣΕΠΕ  που πραγματοποιήθηκαν τον Μάρτιο  και οδήγησαν σε κρίσιμες αποφάσεις για τη συνέχιση του αγώνα.

3 μήνες τώρα μετά την κατάπτυστη εγκύκλιο Κατσαρού και τις μαζικές κινητοποιήσεις ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ στις διευθύνσεις εκπαίδευσης δεν τόλμησαν να προχωρήσουν σε παύσεις. Το ίδιο θα συμβεί και τώρα! 

Θυμίζουμε ότι το 2022 επιχείρησαν να επιβάλουν ποινές σε διευθυντές-προϊστάμενες που όντας απεργοί - συμμετέχοντες στην Απεργία / Αποχή που είχαν προκηρύξει τα σωματεία τους - δεν ανάρτησαν στην πλατφόρμα την αυταξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Κάτω από τη συλλογική μαχητική στάση των συναδέλφων και των σωματείων δεν τα κατάφεραν. Τα υπηρεσιακά συμβούλια με τις αποφάσεις τους αναγνώρισαν το απεργιακό δικαίωμα και οι συνάδελφοι/ισσες  δικαιώθηκαν.

Προσπαθούν να σπείρουν το φόβο, αλλά να ξέρουν πως θα εισπράξουν οργή!

Τώρα πρέπει να οξυνθεί η αντιπαράθεση κι από εμάς!

Όταν ένας Περιφερειακός απειλεί εκατοντάδες νεοδιόριστους και στελέχη, όταν διευθυντές Εκπαίδευσης παύουν ή απειλούν με παύση, χτυπώντας το δικαίωμά μας στην απεργία, θέλουν να εγκαθιδρυθεί εργασιακός και παιδαγωγικός μεσαίωνας!

Να σηκωθούμε ψηλότερα! ΤΩΡΑ αποφασιστικά για να σπάσουμε την προσπάθεια του Υπουργείου να μας απομονώσει και να αναδείξουμε ως μέγιστο το ζήτημα των διώξεων και της αμφισβήτησης του απεργιακού δικαιώματος. Το ζήτημα των διώξεων-παύσεων-αντικαταστάσεων, που αφορά απεργούς, ξεπερνά τα όρια της εκπαίδευσης και αποτελεί αιτία πολέμου για όλο το εργατικό κίνημα.

Ø  Καλούμε τα στελέχη  εκπαίδευσης ( Διευθυντές Εκπαίδευσης που  ορίζονται να εκδώσουν πράξη παύσης – τα μέλη των συμβούλιων επιλογής & των υπηρεσιακών  συμβουλίων ) να μην δεχτούν να γραφτούν τα ονόματα τους στις πιο μαύρες σελίδες της ιστορίας της εκπαίδευσης ως αυτοί που στράφηκαν απέναντι στον εκπαιδευτικό κόσμο, που συλλογικά δίνει τη μάχη για την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητ(ρι)ών και των εργασιακών των εκπαιδευτικών και της δημόσιας εκπαίδευσης.

Ø  Διαμηνύουμε  στα στελέχη εκπαίδευσης :Διευθυντές Εκπαίδευσης μέλη των συμβούλιων επιλογής & των υπηρεσιακών  συμβουλίων που καλούνται να υλοποιήσουν τις αυθαίρετες - παράνομες πράξεις του ΥΠΑΙΘΑ,  ότι οι συνάδελφοι είναι απεργοί και προστατεύονται από το συνταγματικά κατοχυρωμένο απεργιακό δικαίωμα!   Όσες, όσοι  παραβλέποντας το υπογράψουν αποφάσεις καταστρατήγησης του, έχουν προσωπική ευθύνη  και θα τους αντιμετωπίσουμε με κάθε συνδικαλιστικό, νομικό και πολιτικό μέσο, συλλογικά και προσωπικά. Κανένας δεν έχει δικαίωμα να θίξει στο ελάχιστο απεργούς συναδέλφους και συναδέλφισσες.

Ø  Κανένας συνάδελφος/σα να μη δεχτεί να αντικαταστήσει διευθυντές/ντριες - προϊσταμένες εάν επιχειρηθεί να  παυθούν.

 Θεωρούμε ότι  όποιος,α  συμπράξει σε τέτοια κατάφωρη παραβίαση του απεργιακού δικαιώματος δεν έχει θέση στα σωματεία μας.

Στηρίζουμε περήφανα την επιλογή μας να σταθούμε αταλάντευτα στην συλλογική μας απόφαση να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο και τα παιδιά! Όχι μόνο δεν αλλάζουμε στάση αλλά αντίθετα κλιμακώνουμε τον αγώνα και διευρύνουμε το μέτωπο ενάντια στην αξιολόγηση. Συνεχίζουμε μέχρι τη νίκη!

Η υπεράσπιση του απεργιακού  δικαιώματος  είναι υπόθεση όλων

Καλούμε να πάρουν όλοι θέση, κόμματα, σωματεία, ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΑΔΕΔΥ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ),  γονεϊκοί φορείς, η πανεπιστημιακή κοινότητα και όλο το εργατικό κίνημα μαχητικά και μαζικά να υπερασπιστούμε με όλα τα μέσα!

Απαιτούμε από τις ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΔΟΕ -ΟΛΜΕ να καταγγείλουν αυτές τις μεθοδεύσεις και να πάρουν ΤΩΡΑ αγωνιστικές πρωτοβουλίες 

Κάτω τα χέρια από τους απεργούς!

ü  Να ανακληθεί αμέσως η απόφαση της ΔΙΠΕ Αργολίδας για αντικατάσταση  προϊσταμένης που συμμετέχει στην απεργία – αποχή!

ü  Καλούμε τη Δ/ντρια  ΔΙΔΕ Αχαΐας και τα υπόλοιπα μέλη του συμβουλίου επιλογής να εγκαταλείψουν κάθε σκέψη δίωξης ή καθαίρεσης των συναδέλφων και να προστατεύσουν το δικαίωμα στην απεργία και το ήρεμο κλίμα στα σχολεία

Ως Παρεμβάσεις Π.Ε. & ΔΕ ζητάμε να συνεδριάσει το ΔΣ της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ, πρέπει να μπουν παντού, δυναμικές κινητοποιήσεις, στις περιφερειακές Δ/νσεις και στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Ως πρώτη απάντηση προτείνουμε τα πρωτοβάθμια σωματεία ΣΕΠΕ – ΕΛΜΕ να καλέσουν σε κινητοποίηση στην Περιφέρεια, την Πέμπτη 11/7, στις 11π.μ.

Το θέμα δεν είναι στενά εκπαιδευτικό. Η δημοκρατία στην εκπαίδευση, η πάλη ενάντια στην αξιολόγηση/κατηγοριοποίηση / ιδιωτικοποίηση σχολείων και η υποταγή των εκπαιδευτικών αφορά όλη την κοινωνία. Το κύμα αλληλεγγύης που εκδηλώθηκε αμέσως μετά την ανακοίνωση της εγκυκλίου Κατσαρού θα συνεχιστεί και θα δυναμώσει ακόμα περισσότερο σε κάθε πόλη και περιοχή σε όλη τη χώρα

ΔΕΝ θα τα καταφέρουν! Θα υπερασπίσουμε το ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ μέχρι τη Νίκη.

Υπερασπίζουμε το δημόσιο σχολείο τους/τις μαθητές/τριες και τους/τις εκπαιδευτικούς

ενάντια στην εμπορευματοποίηση, τον επιθεωρητισμό και την υποταγή

Αυτοί με δίκες, διώξεις, τρομοκρατία

εμείς με το λαό για δωρεάν παιδεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.