ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.
Συλλόγου «ο Μακρυγιάννης» - http://arpamakrygianni.blogspot.gr/
2021_09_02
Καταστρέφουν τη χώρα, ξεπουλάνε τα πάντα, διαλύουν τις ζωές μας, αποδομούν τη δημόσια παιδεία.
Ποιος θα τους σταματήσει;
ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ!
Η σχολική χρονιά ξεκινάει πάνω στα αποκαΐδια 1,2 εκατ. στρεμμάτων δάσους, με 40.000 μαθητές να κόβονται από τις πανελλαδικές με το σύστημα - λαιμητόμο της Κεραμέως, ενώ την ίδια στιγμή, ο πρωθυπουργός εκδράμει στις ΗΠΑ για να γράψει την κόρη του στο Yale University. Ένας μαθητής που έγραψε 16 στις πανελλαδικές δεν μπορεί να περάσει στο Πανεπιστήμιο, ενώ ένας μαθητής που έγραψε 3, μπορεί να πληρώσει δίδακτρα (εάν η οικογένειά του έχει τη δυνατότητα), να εγγραφεί σε ένα ιδιωτικό κολλέγιο και να πάρει ένα πτυχίο ισότιμο με αυτό ενός δημόσιου Πανεπιστημίου.
Το ζήτημα της εκπαίδευσης αποτελεί αυτή τη στιγμή κεντρικό πεδίο κοινωνικής και ταξικής αντιπαράθεσης. Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι η προσαρμογή του εκπαιδευτικού συστήματος σε ένα οικονομικό μοντέλο για τη χώρα που σημαίνει τη μετατροπή της σε ένα παγκόσμιο θέρετρο με πουλημένα τα πάντα. Γι’ αυτό θέλουν μια νέα γενιά εργαζόμενων – πληβείων, που ένα μέρος της θα μεταναστεύσει στο εξωτερικό και ένα άλλο μεγάλο μέρος της θα
είναι οι ελαστικοί εργαζόμενοι του μέλλοντος.Γι’ αυτό προωθούν την αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση των σχολείων και την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Για να μας υποτάξουν με χίλιους τρόπους και να μας υποχρεώσουν να υπηρετήσουμε αυτό το σχέδιο. Θέλουν να επιβάλλουν την έξωση των μαθητών από τη δημόσια εκπαίδευση, την εγχάραξη χαμηλών προσδοκιών από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, την ιδιωτικοποίηση/εμπορευματοποίηση, τον ασφυκτικό έλεγχο, τη διάλυση του εκπαιδευτικού κινήματος, τη μείωση των εκπαιδευτικών δαπανών. Δηλώνουμε με όλη μας τη δύναμη ότι δεν θα υπακούσουμε!
Απέναντί μας έχουμε την πιο αντιδραστική και επικίνδυνη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης:
· Αντί να προσλάβουν δασοπυροσβέστες, προσλαμβάνουν αστυνομικούς.
· Αντί να προσλάβουν δασκάλους, κάνουν δραστικές περικοπές στην παράλληλη στήριξη.
· Αντί να ενισχύσουν την κοινωνική ασφάλιση, διαλύουν τα επικουρικά ταμεία.
· Αντί να ενισχύσουν την πρωτοβάθμια υγεία, απαιτούν πληρωμένα από την τσέπη μας τεστ.
· Αντί να χρηματοδοτήσουν τη δημόσια υγεία, χρηματοδοτούν διαφημίσεις για την υγεία.
· Αντί να ευνοήσουν την ελευθεροτυπία, επιβάλλουν τον απόλυτο έλεγχο των ΜΜΕ.
· Αντί να ενισχύσουν το δικαίωμα στην κατοικία, επιβάλλουν τους πλειστηριασμούς κατοικιών.
Πίσω από όλα αυτά, στο παρασκήνιο της κοινωνικής και οικονομικής ζωής, υπάρχουν επιτροπές, προγράμματα, εταιρίες, όμιλοι, μεγάλα συμφέροντα που αγοράζουν γη, ενέργεια, αέρα και νερό. Εκπαιδευτικοί όμιλοι και ιδιωτικά συγκροτήματα υγείας. Και όλα αυτά, με την απροκάλυπτη στήριξη της κυβέρνησης. Δεν είναι τυχαίο, ότι η Εύβοια που παραδόθηκε στις φλόγες το καλοκαίρι, ήταν η περιοχή στην οποία το Υπουργείο Παιδείας φρόντισε να καταργήσει τα μισά από τα σχολεία που καταργήθηκαν μέσα στο καλοκαίρι.
Θέλουμε ανοιχτά αλλά ασφαλή σχολεία
Δεν θα παίξουμε τις ζωές μας κορώνα – γράμματα μέσα σε αίθουσες κλουβιά με 25 μαθητές. Ούτε πρόκειται να αποδεχτούμε νέους διαχωρισμούς και διχασμούς μεταξύ μας. Πρόπερσι έφταιγαν οι ηλικιωμένοι που δεν ήταν προσεκτικοί, πέρσι οι νέοι που έβγαιναν στις πλατείες, φέτος στο στόχαστρο μπαίνουν οι ανεμβολίαστοι. Ναι, χρειάζεται να εμβολιαστούμε, όπως χρειάζονται και μια σειρά μέτρα ουσιαστικά για την αντιμετώπιση της νέας μετάλλαξης Δ της πανδημίας η οποία μεταδίδεται, τόσο από τους εμβολιασμένους όσο και από τους ανεμβολίαστους, αλλά και από τα παιδιά. Επομένως, ο μαζικός εμβολιασμός, η αραίωση των μαθητών, τα δωρεάν τεστ για όλους, ο καθαρισμός του αέρα στις αίθουσες, η ενίσχυση του συστήματος υγείας, είναι απολύτως απαραίτητα μέτρα για να μην ξανακλείσουν τα σχολεία και να μην οδηγηθούμε σε μια χωρίς προηγούμενο εκπαιδευτική κρίση. Αλλά δεν μπορεί το εμβόλιο δια μέσου της υποχρεωτικότητας να μετατραπεί σε μέσο κοινωνικού αποκλεισμού και απομόνωσης. Δεν μπορεί τα τεστ, αντί να παρέχονται σε όλους/ες δωρεάν, αφού όλοι κινδυνεύουμε πλέον να κολλήσουμε, να αξιοποιούνται ως μέσο τιμωρητικής διαδικασίας και οικονομικής εξάντλησης. Ο στόχος με τέτοιου είδους μέτρα δεν είναι η προστασία από την πανδημία αλλά η πειθάρχηση και η κερδοσκοπία των ιδιωτικών διαγνωστικών κέντρων.
Αυτή η κυβέρνηση είναι αντιλαϊκή, άκρως επικίνδυνη για το λαό, τη δημόσια υγεία και παιδεία, το περιβάλλον, τη χώρα. Πρέπει να φύγουν το συντομότερο δυνατόν. Ποιος θα τους σταματήσει; Ποιος θα αναπληρώσει το πολιτικό κενό; Όλοι εμείς με τους αγώνες μας! Με ισχυρά σωματεία βάσης, με διαδικασίες συνελευσιακές και όχι με ανάθεση, με συντονισμό και με πλατύ αγωνιστικό μέτωπο. Ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του αυτήν την κρίσιμη στιγμή!
Συνένοχοι στο φόνο δεν θα γίνουμε!
Πανεκπαιδευτικός – Παλλαϊκός Αγώνας διαρκείας πολύμορφος μέχρι την ανατροπή της κυβερνητικής πολιτικής
Σχετικά με το επόμενο χρονικό διάστημα:
1. Η απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας βρίσκεται σε πλήρη ισχύ για όλους τους συναδέλφους και για τους/τις διευθυντές/ντριες. Σε κάθε απόπειρα συνεδρίασης Συλλόγου Διδασκόντων, δηλώνουμε: «Συμμετέχω στην απεργία – αποχή που έχει κηρύξει το Δ.Σ. της ΔΟΕ από τις διαδικασίες αξιολόγησης της σχολικής μονάδας». Η συμμετοχή μας σε μια αγωνιστική μορφή όπως η απεργία – αποχή δεν επισύρει καμιά ποινή.
2. Να γίνει άμεσα, πριν την έναρξη των μαθημάτων, Έκτακτη Γ.Σ. του Συλλόγου μας. Είναι ανάγκη να συζητήσουμε για την εκπαιδευτική - πολιτική συγκυρία.
3. Να αποφασιστεί για τη Δευτέρα 13/9 Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στις 13.30 στα Προπύλαια και πορεία στη Βουλή.
4. Νέος κύκλος Γ.Σ. αμέσως μετά με πρόταση για 24ωρη απεργία και πανελλαδική Πανεκπαιδευτική κινητοποίηση το τελευταίο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη.
5. Απεργία-αποχή με απόφαση της ΔΟΕ από τη διαδικασία κατάθεσης πιστοποιητικών εμβολιασμού και τεστ έως ότου εξασφαλιστούν δωρεάν τεστ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ.
Με τους αγώνες μας υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα στη ζωή, στην υγεία, στη μόρφωση, υπερασπιζόμαστε το περιβάλλον και τους δημόσιους χώρους
Για μια ζωή αξιοβίωτη, για το δημόσιο σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.