ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ Π.Ε.
Συλλόγου «ο Μακρυγιάννης» - http://arpamakrygianni.blogspot.gr/
2021_10_18
Οι ανάγκες των μαθητών μας δε χωράνε σε λογιστικά φύλλα
Δεν είναι υπόλοιπα διαιρέσεων και υπολογισμών
Το Υπουργείο Παιδείας με αρχείο excel, που έστειλε στις Διευθύνσεις εκπαίδευσης το προηγούμενο διάστημα, ανακοίνωσε το κλείσιμο εκατοντάδων τμημάτων σε όλη τη χώρα σε Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση. Ενάμισι μήνα μετά την έναρξη των σχολείων προχωρά σε αυτή την απαράδεκτη διαδικασία, προκειμένου να εξαφανίσει τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν, αντί να προχωρήσει σε άμεση πρόσληψη των απαιτούμενων
εκπαιδευτικών.Ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλέξανδρος Κόπτσης, προσπαθώντας να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, χαρακτήρισε τη σύμπτυξη - κλείσιμο τμημάτων ως «εξορθολογισμό» και ότι «κάποτε έπρεπε να γίνει», κάνοντας λόγο για μεγάλο πλεόνασμα εκπαιδευτικών ωρών. «Πρέπει τα σχολεία να λειτουργήσουν ανάλογα με τον αριθμό των μαθητών για να μην έχουμε παρατυπίες. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι τα σχολεία θα λειτουργήσουν ομαλότερα και δεν θα παρουσιάζεται το φαινόμενο κατάχρησης του προσωπικού», δήλωσε ο ίδιος, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι το υπουργείο Παιδείας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα για την ασφαλή λειτουργία και εκπαίδευση των μαθητών.
Για την Διεύθυνση Π.Ε Α΄ Αθήνας προβλεπόταν το κλείσιμο 25 τμημάτων σε Δημοτικά Γενικής και Ειδικής Αγωγής και 18 τμημάτων Νηπιαγωγείων. Για διάφορους λόγους όμως μη σωστής αποτύπωσης του αριθμού μαθητών στο my school (θεραπείες μαθητών στα Ειδικά, ιδιαιτερότητες σε τμήματα ειδικοτήτων, ωράριο νηπιαγωγών στα πολυθέσια νηπιαγωγεία), θα κλείσουν τμήμα/τα στο 91ο Δημοτικό Αθήνας και ίσως στο 12ο Δημοτικό Αθήνας και οι μαθητές θα μοιραστούν στα υπόλοιπα τμήματα των τάξεων. Αυτό δήλωσε ο Διευθυντής εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας στη συνάντηση που είχε με Συλλόγους εκπαιδευτικών την Πέμπτη 14 Οκτώβρη.
Η απόφαση είναι υγειονομικά επικίνδυνη, παιδαγωγικά απαράδεκτη και ηθικά ανάλγητη. Πρόκειται για συνειδητή πολιτική επιλογή του υπουργείου παιδείας και της κυβέρνησης που υπονομεύει την ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων, αποσυντονίζει τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, προκαλεί τεράστια εμπόδια στη μόρφωση των παιδιών και θυσιάζει την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών στο βωμό της αυθαιρεσίας και του κέρδους.
Ως συνέπεια θα έχουμε συνεχείς μετακινήσεις δασκάλων και εκπαιδευτικών ειδικοτήτων από σχολείο σε σχολείο παραβιάζοντας κατάφωρα το δικαίωμα στο σταθερό εργασιακό περιβάλλον και πλήττοντας ταυτόχρονα τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.
Επίσης υπάρχει η πιθανότητα το υπουργείο να κυκλοφορήσει και άλλα excel στη διάρκεια της χρονιάς που να αφορούν τμήματα ή και γιατί όχι και ολόκληρες σχολικές μονάδες. Αυτή ήταν μόνο η αρχή. Από τη μία βγάζουν ανεφάρμοστα πρωτόκολλα και οδηγίες για μη συγχρωτισμό μαθητών και σταθερές ομάδες λόγω covid και από την άλλη αυξάνουν τον αριθμό μαθητών από 22 σε 25 και κλείνουν τμήματα με σκοπό τη δημιουργία πολυπληθών τμημάτων.
Για εμάς η μόρφωση των μαθητών μας είναι πάνω και πέρα από τα λογιστικά φύλλα του υπουργείου παιδείας. Εμείς που ζούμε καθημερινά τα παιδιά στο σχολείο και δεν κάνουμε ασκήσεις επί χάρτου από τα πολυτελή γραφεία του υπουργείου, καταλαβαίνουμε ποιες είναι οι ανάγκες τους. Καταλαβαίνουμε πως το μάθημα γίνεται καλύτερα με 15 μαθητές παρά με 23, 24 ή και 25. Πολύ δε περισσότερο όταν υπάρχουν μαθητές που χρειάζονται παραπάνω στήριξη. Ακόμα και ένα μαθητή πρώτης Δημοτικού να ρωτήσεις το ίδιο θα σου πει. Και βέβαια θα εκφράσει την απορία, πιθανόν φωναχτά ή όχι, γιατί να κλείσει το τμήμα του και αυτός και οι συμμαθητές του να μοιραστούν στα άλλα τμήματα. Ας έρθει να το εξηγήσει η κ. Κεραμέως και ο κ. Κόπτσης, που κόβει τμήματα, στα ίδια τα παιδιά και στους γονείς τους. Να τους πει ότι αυτό είναι καλύτερο. Να τους πει τέλος ότι πρέπει να κρατάνε μεταξύ τους και αποστάσεις για τη μη διασπορά του κορονοϊού..
Είναι αυτονόητη αναγκαιότητα για εκπαιδευτικούς και γονείς να μην το επιτρέψουμε να γίνει.
Να απαιτήσουμε να διατηρηθεί ο αριθμός των τμημάτων των σχολικών μονάδων όπως τον ενέκριναν κατά την έναρξη του σχολικούς έτους.
Να γίνουν άμεσα όλες οι αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών για τη κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία.
Έχε το νου σου στο παιδί
Γιατί αν μορφωθεί το παιδί
Υπάρχει ελπίδα..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.